Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skirmishe 2 Mordheim oraz Warheim
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:28, 21 Gru 2012    Temat postu:

Siedemnasta talia [link widoczny dla zalogowanych] zawiera zaklęcia [link widoczny dla zalogowanych].

Karty można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:13, 28 Gru 2012    Temat postu:

Ostatnia talia [link widoczny dla zalogowanych] zawiera zaklęcia [link widoczny dla zalogowanych].

Karty można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:07, 14 Lut 2013    Temat postu:

Jako, że od publikacji podręcznika w [link widoczny dla zalogowanych] minęło już trochę czasu, a co ważniejsze przybywa graczy regularnie toczących walki w [link widoczny dla zalogowanych], zwracam się do szanownego państwa-draństwa z dwoma sprawami.

Po pierwsze zachęcam do zapoznania się z [link widoczny dla zalogowanych], która wydaje się podejrzanie krótka (bo nie wierzę, żeby reszta podręcznika była bez zarzutu). I nadsyłania ewentualnych pytań, wątpliwości czy pomysłów czy to pod tym wpisem, czy też na [link widoczny dla zalogowanych].

Z drugiej strony, jeśli ma pomysły na artykuły traktujące od [link widoczny dla zalogowanych], których celem byłoby wyjaśnienie dręczących was wątpliwości czy też przedstawienie krok po kroku konkretnych sytuacji czy też elementów gry, to także dajcie znać.

Nie ukrywam, że chętnie nawiążę także współpracę w chętnymi do napisani takowych tekstów, które następnie zostaną opublikowane na blogu czy też na zaprzyjaźnionych forach dyskusyjnych.

Liczę na odzew państwa-draństwa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:06, 24 Lut 2013    Temat postu:

Zainteresowanych wydarzenia z polskiego środowiska blogowo-figurkowego zapraszam do lektury [link widoczny dla zalogowanych] oraz 103 odcinka cyklu [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:32, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Tak przy okazji Prima Aprilis zapraszam do lektury recenzji figurek [link widoczny dla zalogowanych] oraz scenariusza specjalnego [link widoczny dla zalogowanych] (autorstwa Sister of Mercy) do [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:00, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Danny napisał:
Tym razem na stół poszedł Warheim Fantasy Skirmish, którego ojcem jest znany wszem i wobec Quidamcorvus. Zapraszam do lektury moich zupełnie subiektywnych i bardzo wrażeniowych przemyśleń.

Czym jest Warheim FS? W największym skrócie, jest to Mordheim na sterydach i z regularnymi aktualizacjami. Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi, do wyboru jest 38 band, opisujących na dobrą sprawę cały świat Warhammera Fantasy Battles. Masa terenów, masa scenariuszy, wszystko dopieszczone do granic.


Danny na łamach serwisu The Node opublikował swoje przemyślenia na temat rozgrywek w Warheim FS. Więcej państwo-draństwo mogą przeczytać [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:45, 13 Maj 2013    Temat postu:

Zapraszam do lektury 114 zestawienia z cyklu [link widoczny dla zalogowanych], czyli co tam słychać w świecie figurek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:45, 19 Maj 2013    Temat postu:

Jakiś czas temu państwo-draństwo zwróciło uwagę, że czarne tło, które znajduje się w kilku miejscach [link widoczny dla zalogowanych] do [link widoczny dla zalogowanych] sprawia, że tekst jest nieczytelny, a ewentualne drukowanie zasobożerne.

Stąd kierując się powyższymi sugestiami postanowiłem wprowadzić kilka zmian do [link widoczny dla zalogowanych]. Usunąłem czarne tła i sformatowałem nieco tekst. Jeśli państwo-draństwo jest zainteresowane zmianami, to [link widoczny dla zalogowanych] można pobrać pdf z kilkoma stronami, na których dokonałem największych zmian. Plik można obejrzeć także [link widoczny dla zalogowanych] na Scibd.com.

A może macie jeszcze jakieś uwagi?

Przy okazji zachęcam z obejrzeniem galerii z figurkami [link widoczny dla zalogowanych] do Warheim FS oraz do zagłosowania na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:07, 20 Maj 2013    Temat postu:

Tradycyjnie na początku tygodnia zapraszam to lektury kolejnego wpisu z cyklu [link widoczny dla zalogowanych].

Ponadto, zachęcam do [link widoczny dla zalogowanych] oraz komentowania i zgłaszania własnych propozycji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:19, 22 Maj 2013    Temat postu:

Wprowadziłem kilka zmian w zdarzeniach losowych - 'poza murami'. Celem jest większe zróżnicowanie pomiędzy miejskimi i wiejskimi zdarzeniami losowymi.

Cytat:
(13) UROCZYSKO
Nienaturalna cisza i duszna, złowroga atmosfera uroczyska rozciąga się nad polem bitwy. Strzępy Immaterium mamią i zwodzą zmysły śmiertelników. Gracz zdarzenia wykonuje rzut K3, którego wynik określi ile rund trwało będzie Uroczysko. Dopóki zdarzenie losowe będzie miało miejsce wartość współczynnika CP wszystkich modeli znajdujących się na powierzchni stołu zostaje zmniejszona o -1 punkt (aż do minimalnej wartości 2 punktów). Należy zauważyć, że zdarzenie losowe nie działa na istoty ODPORNE NA PSYCHOLOGIĘ.


Cytat:
(35) BŁĘDNE OGNIKI
Nad losowo określonym modelem należącym do kompanii gracza zdarzenia pojawiają się eteryczne ognie. Błędne ogniki w każdej turze przemieszczają się w kierunku wyznaczonym za pomocą Kostki Rozrzutu, wynik TRAFIENIE! oznacza, że pozostają w miejscu. Dystans należy wyznaczyć za pomocą rzutu Kostką Artyleryjską, wynik NIEWYPAŁ! oznacza, że istoty eteryczne po wykonaniu ruchu znikają równie nagle jak się pojawiły. Należy użyć 3” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w miejscu pojawienia się błędnych ogników. Wszystkie modele, które znalazły się na drodze istot eterycznych, a których podstawki zostały całkowicie przykryte wzornikiem, podlegają działaniu błędnych ogników, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, podlegają działaniu na 4+. Na początku każdej własnej tury, w fazie rozpoczęcia tury wszystkie modele, objęte działaniem błędnych ogników muszą przeprowadzić test CP wykonując rzut 3K6 i odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Niepowodzenie oznacza, że model obraca się (wokół środka podstawki) w kierunku na wprost od błędnych ogników i zaczyna Uciekać!. Zdarzenie losowe nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA PSYCHOLOGIĘ.


Cytat:
(36) DOBRY OMEN
Losowo określony model bohatera (który nie jest związany walką wręcz, nie został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! i nie Ucieka!) należący do gracza zdarzenia dostrzega pomyślne znaki, które podnoszą jego morale. Efekty zdarzenia losowego trwają K3 tury, w tym czasie model bohatera może przerzucić wszystkie nieudane rzuty na trafienie, zranienie, Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną.


Cytat:
(43) POTĘGA MAGII
Nad horyzontem przetacza się upiorny skrzek jednego z Panów Przemian, a powietrze nad polem bitwy zaczyna iskrzyć od nadmiaru energii magicznej, która przedostała się do rzeczywistości z Immaterium. Gracz zdarzenia może rzucić natychmiast jeden z własnych czarów. Nie wymaga to rzutu kostkami – czar rzucony jest automatycznie, a przeciwnik nie ma prawa podejmowania prób powstrzymania jego efektów poprzez rozproszenie go. Potędze magii nie można się oprzeć!.


Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:42, 23 Maj 2013    Temat postu:

Jak zapewne państwo-draństwo zauważyło, dziś (nie licząc [link widoczny dla zalogowanych]) odpocząłem nieco od malowania [link widoczny dla zalogowanych] i pracy przy [link widoczny dla zalogowanych].

Udało mi się za to spisać od dawna obiecywane zasady dla motłochu. Stąd i prośba, by przeczytać, by rozegrać kilka potyczek z użyciem zasad i, w końcu by wyrazić swoją opinię oraz ewentualne pomysły co i gdzie zmienić.

Plik można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub przejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:59, 25 Maj 2013    Temat postu:

Dziś będzie o [link widoczny dla zalogowanych]. Ale nie takiej zwykłej, bo [link widoczny dla zalogowanych], która zrodziła się w głowie [link widoczny dla zalogowanych] została działonowym Piratów z Sartosy oraz Piechoty Morskiej z Marienburga.

I nie przedłużając, zapraszam szanowne państwo-draństwo do zapoznania się z zasadami kolejnego zwierzaka w menażerii [link widoczny dla zalogowanych]:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:22, 25 Lip 2013    Temat postu:

Poniżej szanowne państwo-draństwo znajdzie linki do nowej wersji Punktów Kampanii do [link widoczny dla zalogowanych].

Kierując się propozycjami nadsyłanymi przez graczy dodałem trzecią opcję, a więc i nowe bonusy oraz osłabiłem nieco profit Kompania najemników.

Zachęcam do lektury tabel oraz komentowania i nadsyłania propozycji ewentualnych zmian.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:13, 15 Sie 2013    Temat postu:

Ordynans to nowe najemne ostrze do [link widoczny dla zalogowanych], które powstało dzięki pomysłowi Pepe i redakcji Sister of Mercy. Więcej na temat procesu powstawania znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].

Cytat:
ORDYNANS:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 35 ZK
ŻOŁD: 15 ZK
PRESTIŻ DRUŻYNY: +25 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

Ordynansi towarzyszą dowódcom w bitwie i w czasie podróży, zdobywając doświadczenie i umiejętności przydatne w walce. Zazwyczaj wywodzą się z rodów szlacheckich, jednak rzadko ich obowiązki wykraczają poza zajęcia godne służących. Zwykle ich jedynym zadaniem jest przynoszenie jadła i napitku swoim opiekunom lub zajmowanie się rumakiem i uprzężą dowódcy. Ciężka praca ma nauczyć ich pokory i wytrzymałości na trudy, a także przygotować do bycia oficerem lub rycerzem. Dowódca ordynansa ma obowiązek wprawiać go w sztuce wojennej, choć wielu zaniedbuje wykonywania wymaganych ćwiczeń szermierki i taktyki. Synowie wpływowych arystokratów są ordynansami zaledwie przez kilka miesięcy, natomiast biedniejsi młodzieńcy muszą czekać całe lata na ceremonię mianowania lub pasowania.

UWAGI: Ordynans może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Muszkieterzy z Nuln, Piechota Morska z Marienburga, Strażnicy dróg z Averlandu, Zbrojni z Middenheim, Zbrojna kompania z Ostlandu oraz Żołnierze z Reiklandu, Rycerzy Graala, Zbrojną chorągiew z Kisleva, Piraci z Sartosy i Psy Wojny.
Ordynans, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI lub STRZELECKICH. Ponadto, Ordynans może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:
- KUCHARZ: Ordynans odkrył w sobie niezwykłe zdolności kucharskie, a przygotowywane przez najmitę potrawy potrafią zaspokoić najwybredniejsze nawet gusta. Limit modeli drużyny w szeregach której służy Ordynans zostaje zwiększony o +1 (należy jednocześnie zauważyć, że liczba modeli w kompanii nie może przekroczyć 20 postaci).
- ORDYNANSOWY: Ordynans znacznie zwiększając możliwość efektywnego przekazywania rozkazów. Ordynans, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”.
- SANITARIUSZ: Jeżeli Ordynans brał udział w rozgrywce, a w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może użyć swych zdolności by pomóc Wyłączonemu z akcji! modelowi DOWÓDCY. Jeżeli Ordynans zajmuje się DOWÓDCĄ to gracz wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla Wyłączonego z akcji! bohatera traktuje wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA.

Kod:
CHARAKTERYSTYKA ORDYNANSA:

ORDYNANS   SZ   WW   US   S   WT   ŻW   I   A   CP
Początkowa   4   3   3   3   3   1   3   1   7
Maksymalna   5   6   6   4   4   3   6   4   9

BROŃ/PANCERZ: Ordynans posiada SZTYLET, MIECZ, ŁUK oraz LEKKI PANCERZ i TARCZĘ.
ZASADY SPECJALNE:
- OPIEKUN: Jeżeli DOWÓDCA kompanii w szeregach której służy najmita w wyniku działania STARYCH WOJENNYCH RAN lub GŁĘBOKICH RAN (zobacz TABELA POWAŻNYCH OBRAŻEŃ w ROZDZIALE XIIII: KAMPANIA) będzie musiał opuścić potyczkę, to także Ordynans opuszcza rozgrywkę i opiekuje się DOWÓDCĄ, który będzie wracał do pełni sił w obozowisku.
- ORDYNANS: Najmita został wynajęty i przeszkolony tak, by strzegł DOWÓDCY drużyny w szeregach której służy. Jeżeli na początku tury kompanii Ordynans nie znajduje się w odległości do 6” od DOWÓDCY automatycznie podlega efektom zasady specjalnej GŁUPOTA. Ponadto, jeżeli DOWÓDCA zostanie Wyłączony z akcji! także model Ordynansa uznaje się za Wyłączony z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączony w ten sposób z potyczki model nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ
- ŻYWA TARCZA: Posłuszny i lojalny Ordynans gotowy jest bez wahania poświęcić swe życie w obronie DOWÓDCY. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Ordynans, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmują szarże, której celem jest DOWÓDCA kompanii. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE DOWÓDCY będącego celem szarży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:52, 15 Sie 2013    Temat postu:

W przerwie pomiędzy pisaniem wprowadzenia do [link widoczny dla zalogowanych] postanowiłem w końcu odpowiedzieć na prośby graczy dowodzących kompaniami Piratów z Sartosy i Piechoty Morskiej z Marienburga.

Zgodnie z sugestiami graczy wprowadziłem postać Kapłana Mannana, który będzie stanowił alternatywę dla Czarownika.

Zasady Kapłana Mannana oraz Modlitwy do Pana Mórz można ściągnąć [link widoczny dla zalogowanych] lub przeczytać [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Sister_of_Mercy napisał:
Zabij mutanta to kolejny scenariusz specjalny, który trafi do głównego podręcznika [link widoczny dla zalogowanych] wraz z kolejną, późnojesienną edycją.

Głównym pomysłodawcą scenariusza jest [link widoczny dla zalogowanych] z forum BP. Marks przesłał do QC opowiadanie, na podstawie którego powstał scenariusz Zabij mutanta. Niestety opowiadanie było zbyt obszerne i musiałam je skrócić i nieco przeredagować by zmieściło się na jednej stronie obok scenariusza.

Jeśli państwo są ciekawi nowego scenariusza specjalnego do [link widoczny dla zalogowanych] to plik można ściągnąć [link widoczny dla zalogowanych] lub przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Jak zwykle wszelkie uwagi, pomysły i sugestie mile widziane.

A może ty masz jakiś pomysł na scenariusz lub najemne ostrze albo coś innego? Odwiedź [link widoczny dla zalogowanych] i podziel się swoim konceptem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 5 z 12

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin