Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skirmishe 2 Mordheim oraz Warheim
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:23, 05 Cze 2011    Temat postu:

Skończyłem prace nad kolejną, 13 edycją podręcznika do Warheim Fantasy Skirmish. Tym razem udostępniam podręcznik w trzech wersjach.



Pierwsza wersja o roboczej nazwie (2na1) przeznaczona jest do drukowania. Poza okładką i stroną tytułową podręcznik zapisany jest w formacie 2 stron na 1 arkusz.
Rozmiar pliku: 22.18MB
Ilość stron: 341
[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Druga wersja zapisana jest w formacie 1 strony na 1 arkusz.
Rozmiar pliku: 21.05MB
Ilość stron: 679
[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Trzecia wersja to *.pdf w którym zawarte są główne zasady potrzebne do rozgrywania potyczek w Warheim Fantasy Skirmish.
Rozmiar pliku: 3.24MB
Ilość stron: 24
[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Ponadto, w przypadku problemów ze ściągnięciem wszystkie wersje są dostępne na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:33, 13 Cze 2011    Temat postu:

Wersja 2.0 zasad dla Leśnych Elfów z Athel Loren.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Gdybyście mieli jakieś uwagi, sugestie, propozycje lub znaleźli jakieś literówki, błędy itd. piszcie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:24, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Ostatnie dni, prócz pracy i świąt zajęły mi prace nad aktualizacją zasad [link widoczny dla zalogowanych].
Państwa-draństwa zapraszam do lektury, komentowania i wytykania błędów!

[link widoczny dla zalogowanych] | [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:38, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Na życzenie państwa-draństwa udostępniam specjalną edycję podręcznika do [link widoczny dla zalogowanych]. Edycja WIP (piątek 13) zawiera wszystkie poprawki umieszczone w [link widoczny dla zalogowanych], ponadto podręcznik na specjalną prośbę graczy została pozbawiony części fluffu, zaś zdobne czcionki zostały zmienione na czytelniejszą.

Natomiast podręcznik w pełnej wersji powinien ukazać się w drugiej połowie roku.

Więcej informacji i link do podręcznika [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:55, 13 Maj 2012    Temat postu:

Zmieniłem nieco zasady dotyczące modeli rozbrojonych i broni improwizowanej i wygląda to tak:

Cytat:
Lista rodzajów broni:
Kolejne strony poświęcono na zaprezentowanie wielu różnych rodzajów broni używanych przez wojowników świata [link widoczny dla zalogowanych].
Zdarza się, że określona broń ma dwa różne opisy: jeden odnosi się do używania jej przez piechotę (i inne piesze modele), drugi odnosi się do modeli dosiadających wierzchowców (kawalerii, modeli dosiadających potworów lub jadących w rydwanie).

Postacie rozbrojone:

Modele, które zostały rozbrojone lub straciły swój oręż (nie dotyczy to postaci które posiadają zdolność broń naturalna) i nie zdołały znaleźć broni improwizowanej zmuszone są do walki za pomocą pięści i zębów.

Rozbrojone modele otrzymują modyfikator -1 do testu zranienia, ponadto wykonane przez modele ataki posiadają cechę oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: modyfikator -1 do testu zranienia; lekki; uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.

Broń improwizowana:
Do tej kategorii można zaliczyć praktycznie każdy przedmiot, nie będący formalnie bronią i zwykle nie używany do walki. Butelka, krzesło, sztacheta z płotu, a nawet patelnia mogą służyć jako środek obronny przed uzbrojonym w nóż przeciwnikiem. A celnie rzucony kamień czy stara podkowa mogą powalić przeciwnika równie skutecznie jak bełt.

Model, który nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, nie Ucieka! oraz nie walczy wręcz, ma prawo w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów, podnieść jedną sztukę improwizowanej broni do walki wręcz lub improwizowaną broń dystansową, której będzie mógł używać do końca bieżącej rozgrywki. Gracz powinien zaznaczyć ten fakt na KARCIE DRUŻYNY.

IMPROWIZOWANA BROŃ DO WALKI WRĘCZ:
Broń improwizowana posiada cechę oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: lekki; uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.

IMPROWIZOWANA BROŃ DYSTANSOWA:

Improwizowana broń dystansowa posiada cechę oręża BROŃ MIOTANA oraz LEKKI i może zostać rzucona na odległość do 4”. Udany rzut na trafienie oznacza, że pocisk uderza w cel z SIŁĄ użytkownika. Ponadto należy zauważyć, że improwizowanej broni dystansowej nie można użyć w reakcji na szarżę stój & strzelaj.

MAKSYMALNY ZASIĘG: 4”; SIŁA: użytkownika; ZASADY: broń miotana, lekki.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:58, 16 Maj 2012    Temat postu:

Gracze [link widoczny dla zalogowanych] dobrze znają zasadę Akumulatora, która pozwala wpływać na to, co dzieje się na polu bitwy. Jako, że zasada jest bardzo fajna, pozwoliłem sobie na jej wprowadzenie (jako zasady opcjonalnej) do [link widoczny dla zalogowanych]. Chętnych zapraszam do testowania.

Gdyby państwo-draństwo miało jakieś uwagi, pomysły i komentarze, to zapraszam do pisania.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:31, 24 Maj 2012    Temat postu:

Karty Lokacji, czyli kolejna zasada opcjonalna inspirowana NS:T.

Zasady w trakcie WiP, więc zachęcam państwa draństwa do testowania, opiniowania i zamieszczania własnych propozycji Lokacji.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
Lokacje:
Lokacje to pozostałości z czasów przed Inwazją Chaosu., miejsca które niegdyś cieszyły się sławą, a swym właścicielom zapewniały wiele korzyści. W pozostałościach Gildii Kupców, wewnątrz lazaretu czy w kanałach wciąż można znaleźć wiele kosztowności lub wykorzystać lokacje do osiągnięcia zwycięstwa. Jednak, niektóre lokacje to plugawe miejsca, zrodzony ze spaczonej woli Mrocznych Bogów w których kultyści Chaosu oddają cześć swym Patronom. Zbezczeszczone świątynie i splugawione kaplice, to częsty widok znaczący krwawy szlak, którym podążały hordy Niewolników Ciemności.
Kiedy tylko model wejdzie na teren lokacji może korzystać z jej właściwości, zgodnie z opisem umieszczonym na KARCIE LOKACJI. Kontrolę nad lokacją sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się w odległości do 6” od lokacji. Jeżeli w pobliżu KARTY LOKACJI znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad lokacją.

Plądrowanie lokacji:
ZŁE i CHAOTYCZNE drużyny mogą zrezygnować z korzystania z właściwości lokacji umieszczonej na KARCIE LOKACJI i po wejściu na teren lokacji splądrować ją. Aby określić rezultat jakim zakończyło się plądrowanie należy wykonać rzut K6 dla każdego modelu bohatera, który bierze udział w plądrowaniu. Wynik 1 oznacza, że bohater musi wykonać test Niebezpiecznego terenu; 2-4 oznacza, że model nic nie znalazły; natomiast rezultat 5+ oznacza, że bohater otrzymuje +1 Punkt Doświadczenia.
Po zakończeniu plądrowania należy obrócić KARTĘ LOKACJI na drugą stronę i położyć na tym samym miejscu. Do końca potyczki, nie można korzystać już z właściwości lokacji.

Ambona myśliwska:
Gdyby do tego opuszczonego pomieszczenia wszedł inżynier lub doświadczony strzelec, szybko zorientowałby się, że wnętrze zostało dobrze przygotowane na stanowisko ogniowe. Kto wie, czy zostało wykorzystane, a może jednak… No bo skąd wzięły się te liczne karby na drewnianej ramie okna…

LOKALIZACJA: pomieszczenie z oknem wewnątrz budynku, na pierwszym lub wyższym piętrze

Dopóki drużyna kontroluje ambonę myśliwską, wybrany przez gracza model bohatera, który przebywa na terenie lokacji otrzymuje w fazie strzelania modyfikator +1 do testu trafienia, ponadto zasięg broni dystansowej zostaje zwiększony o +6”, a sam oręż zyskuje cechę STRZELEC WYBOROWY.

Gildia Kupców:
To zastanawiające jak trwałe są struktury Gildii Kupców oraz jak wielka jest chęć zysku, którą reprezentują należący do niej przedsiębiorcy. Nawet teraz, gdy nie opadł jeszcze pył wzniecony przez Hordy Chaosu niemal w każdej większej osadzie znaleźć można kupców, którzy zapłacą złotem za wszelkie kosztowności i artefakty zdobyte na polu bitwy…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku
Dopóki kompania kontroluje budynek Gildii Kupców, dowolny należący do drużyny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców. Za każdy znacznik kosztowności złożony w Gildii Kupców kompania otrzymuje jeden Łup!. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych Łupów! nawet w przypadku przegrania potyczki.

Gospoda:
W czasie głodu i rozpaczy, dobrze zaopatrzona gospoda jest więcej warta niż książęcy skarbiec. Pełny brzuch i butelka gorzałki potrafią podnieść morale znacznie lepiej niż srebrne patery i złote puchary…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele bohaterów należące do drużyny, która kontroluje Gospodę mogą przerzucić nieudany test STRACHU i GROZY. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto, modele automatycznie zdają testy SAM W WALCE.

Kanały:
Labirynt kanałów to od wieków królestwo Szczurołapów i Skavenów, a kompania która choć częściowo odkryje tajemnice świata ścieków zyska dużą przewagę nad wrogiem…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń, na poziomie stołu

Dopóki kompania kontroluje wejście do Kanałów, jeden wybrany przez gracza model bohatera w czasie wykonywania pozostałych ruchów może zniknąć w kanałach, by na początku następnej fazy ruchu gracza pojawić się na parterze wybranego przez gracza budynku, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Bohater może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.
Ponadto, model bohatera ukryty poza stołem nie może wspierać bezpośrednio drużyny. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test rozbicia, model oczekujący w kanałach nie jest liczony do całkowitej liczby postaci w kompanii.

Kapliczka:
Niewielka kapliczka zbudowana przez mieszkańców miasta w godzinie nadchodzącej śmierci poświęcona została wielu bogom, bóstwom i demonom… Nieliczni, którzy ocaleli z pogromu ozdobili ołtarz dziękczynnymi wotami i drobnymi ofiarami…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń

Dopóki drużyna kontroluje Kapliczkę, wszystkie modele, które znajdują się w odległości do 6" od lokacji. podlegają zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).

Lazaret:
Zapach krwi, ludzkich wnętrzności, aura śmierci, cierpienia, bólu i rozpaczy zdaje się wypełniać lazaret, aż po gliniane fundamenty, na których został wzniesiony w czasie Inwazji Chaosu. I choć Siostry Shallyi opuściły lecznicę dawno temu, to wciąż można znaleźć tu wiele przydatnych medykamentów…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele należące do kompanii, która kontroluje Lazaret podlegają zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA. Należy zauważyć, że lokacja nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON.

Niecka Dhar:
Niewielka kapliczka zbudowana przez mieszkańców miasta w godzinie nadchodzącej śmierci poświęcona została wielu bogom, bóstwom i demonom… Nieliczni, którzy ocaleli z pogromu ozdobili ołtarz dziękczynnymi wotami i drobnymi ofiarami…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń

Dopóki drużyna kontroluje Nieckę Dhar, na początku każdej fazy magii kompanii należy wykonać rzut K6 i odczytać wynik z tabeli:
K6 REZULTAT
1 Upioryt wysysa magiczną energię zgromadzoną nad polem bitwy. Wszystkie zaklęcia pozostające aktualnie w grze zostają automatycznie rozproszone. Przepadają także wszystkie Kostki Mocy i Rozproszenia przechowywane w magicznych przedmiotach. Faza magii zostaje natychmiast zakończona.
2 Wymagany Poziom Mocy wszystkich zaklęć zostaje zwiększony o +K3 punkty.
3 Zasięg wszystkich zaklęć zostaje zmniejszony o połowę.
4 Wymagany Poziom Mocy wszystkich zaklęć zostaje zmniejszony o -K3 punkty.
5 Zasięg wszystkich zaklęć zostaje podwojony.
6 Na skutek działania Kamienia Przemian pula Kości Mocy zostaje podwojona.
O ile w opisie rezultatu nie podano inaczej, efekt działa Niecki Dhar utrzymuje się do początku fazy magii kompanii, która kontroluje lokację.

Obelisk:
Wzniesiony przed wiekami obelisk wciąż skupia w sobie magiczną moc, która wspomóc może zebranych wokół głazu drużynników…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Drużyna, która kontroluje Magiczny obelisk uzyskuje dodatkową Kostkę Mocy w swojej fazie magii oraz dodatkową Kostkę Rozproszenia w fazie magii przeciwnika.

Świątynia:
Choć świątynia, którą przed dziesięcioleciami mieszczanie poświęcili swoim bogom i patronom miasta mocno ucierpiała w czasie walk z Hordami Chaosu, to we wnętrzu wciąż czuć ducha obrońców miasta, którzy poświęcili swe życie w obroni swych bliskich…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele należące do drużyny, która kontroluje Kaplicę mogą przerzucić każdy nieudany test oparty na współczynniku CP. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:01, 29 Maj 2012    Temat postu:

Cytat:
Zapraszam do lektury i komentowania 64 zestawienia z cyklu [link widoczny dla zalogowanych].


[link widoczny dla zalogowanych]:
- Doman rozpoczął malowanie modeli do swojej kompanii Leśnych Elfów, które można obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].
- Pepe rozpoczął na [link widoczny dla zalogowanych] publikowanie fabularyzowanych raportów z rozgrywek [link widoczny dla zalogowanych]. Wątek znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
- Natomiast Rollnik przedstawił wstępną wersję autorskiej kompanii [link widoczny dla zalogowanych].
- Choć ostatnio czasu mam wyjątkowo mało, to udało mi się rozpocząć prace nad kolejną zasadą opcjonalną do [link widoczny dla zalogowanych] jakimi są [link widoczny dla zalogowanych]. Więcej znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].


[link widoczny dla zalogowanych]:
- W telegraficznym skrócie: [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]...
- ...[link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], oraz [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych]...
- ...[link widoczny dla zalogowanych]...
- ...[link widoczny dla zalogowanych]...


Więcej [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 26 Cze 2012    Temat postu:

Korzystając z [link widoczny dla zalogowanych] nadesłanych przez [link widoczny dla zalogowanych] zrobiłem [link widoczny dla zalogowanych], które po wydrukowaniu można wykorzystać w czasie rozgrywania potyczek w [link widoczny dla zalogowanych] w celu usprawnienia gry.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]


Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].



Zobacz także na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 3:04, 29 Cze 2012    Temat postu:

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że zaprezentuję talię [link widoczny dla zalogowanych] pogody do [link widoczny dla zalogowanych].

Za stronę graficzną odpowiada [link widoczny dla zalogowanych] - dzięki któremu możemy korzystać już z [link widoczny dla zalogowanych] reprezentujących [link widoczny dla zalogowanych], a w najbliższych dniach także z nowych [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych].

Po wydrukowaniu talii, gracze będą mogli ustalić pogodę panującą w trakcie rozgrywki losując jedną kartę - i choć z pewnością, prawdopodobieństwo wylosowania konkretnej pogody nie jest takie samo jak w przypadku rzutu 3K6, to jednak jest bardzo zbliżone...

Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, jak działa pogoda w czasie potyczek w WFS, to zachęcam do pobrania najnowszej wersji [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].



Zobacz także na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:44, 01 Lip 2012    Temat postu:

Mimo, że rozpoczął się okres wakacyjny, to mam nadzieję, że jednak szanowne państwo-draństwo zagląda tu jeszcze czasami.

I choć sam ostatnio na malowanie figurek [link widoczny dla zalogowanych] nie mam zbyt wiele czasu, to postanowiłem uporządkować kilka spraw związanych z [link widoczny dla zalogowanych] ([link widoczny dla zalogowanych]), który doczekał się [link widoczny dla zalogowanych] ([link widoczny dla zalogowanych]).

[link widoczny dla zalogowanych] ([link widoczny dla zalogowanych]) będzie funkcjonował w dotychczasowej formie, czyli będą się tam pojawiać wpisy dotyczące zarówno modelarskiej jak i technicznej strony Warheim FS. Natomiast, drugi z [link widoczny dla zalogowanych] ([link widoczny dla zalogowanych]) poświęcony będzie wyłącznie podręcznikowi i dodatkom do Warheim FS.

Tak więc zapraszam do [link widoczny dla zalogowanych] bloga [link widoczny dla zalogowanych] oraz dzielenia się swoimi uwagami i pomysłami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:50, 03 Lip 2012    Temat postu:

Współpracując z Pepe zrobiłem nowe [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] do [link widoczny dla zalogowanych].

Zadania specjalne: napisał:

Każdy z rozgrywanych przez graczy scenariuszy posiada własny cel, którego realizacja oznacza wygranie potyczki. Jednak gracze mogą wprowadzić do rozgrywki dodatkowe zadania specjalne, których wykonanie oznacza dla kompanii dodatkowe profity i korzyści. Po zakończeniu przygotowań do potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem jako pierwszy losuje dla swojej kompanii 3 KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH (zobacz ROZDZIAŁ XXVI: KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH), tak aby przeciwnik nie znał ich treści. Jeśli gracz uzna, że nie pasują mu wylosowane karty, może włożyć je ponownie do talii, przetasować i ponownie wylosować 2 karty. Następnie karty losuje kolejny z graczy.
KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH zawierają cel, którego realizacja oznaczać będzie dodatkowe korzyści dla kompanii oraz informacje dotyczące ewentualnej liczby Punktów Doświadczenia, które mogą zostać zdobyte przez modele realizujące zadania specjalne.


[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]


Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].

Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:31, 04 Sie 2012    Temat postu:

Zasada zbrojne ramię, której podlega Szczurogr klanu Skryre została wzbogacona o zapis:

Zbrojne ramię: napisał:
Należy jednak pamiętać, że oręż Skavenów to broń równie niebezpieczna dla wroga co nieprzewidywalna dla obsługującego ją strzelca. Jeżeli w wyniku NIEWYPAŁU! zbrojne ramię Szczurogra klanu Skryre zostanie zniszczone, a model przeżyje eksplozję, to w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK może zakupić i wyposażyć model Szczurogra klanu Skryre w Kulomiot, Miotacz Spaczognia, Moździerz Trującego Wichru lub Spaczmuszkiet.


Więcej [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:21, 15 Wrz 2012    Temat postu:

Zacząłem prace nad kolejną edycją podręcznika do [link widoczny dla zalogowanych].
Z dotychczasowymi zmianami, a na pewno z większością, można zapoznać się w erracie ([link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]).

Poza tym obecnie pracuję na kompaniami [link widoczny dla zalogowanych] dowodzonych przez Wampirzych Książąt, które zostaną wzbogacone o dwie alternatywne jednostki.

Pierwszą z nich jest Ścierwowóz, jako alternatywna dla Czarnej Karocy. Zasady specjalne, którym Ścierwowóz podlega w [link widoczny dla zalogowanych] można przeczytać na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:26, 15 Wrz 2012    Temat postu:

Kolejną nowością w szeregach [link widoczny dla zalogowanych] do [link widoczny dla zalogowanych] jest pojawienie się alternatywnej jednostki, żywego, dużego celu - Graveira.

[link widoczny dla zalogowanych] można pobrać aktualną wersję zasad dla [link widoczny dla zalogowanych] kompanii, [link widoczny dla zalogowanych] zaś można przejrzeć zasady online. Zaś na [link widoczny dla zalogowanych] można przeczytać więcej o samym Graveirze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin