Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciekawe postacie i organizacje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> D&D czyli Dungeony & Dragony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rizzen
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 22:15, 03 Lut 2008    Temat postu: Ciekawe postacie i organizacje

Jestem ciekaw z jakich interesujących postaci albo (i) organizacji korzystacie aby wzbogacić Wasze sesje. Może są to osoby/organizacje z podręcznika lub własne wymyślone.
Zapraszam do podzielenia się nimi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sis-Que-Vaz
Plankton Klubowy
Plankton Klubowy



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:29, 03 Lut 2008    Temat postu:

Najciekawszą postacią dla mnie jest Leszy - drobny złodziejaszek sprzed eonów, jeden z kilku, który przeżył kosmiczną katastrofę i robi wszystko, by nie umrzeć z nudów. Mam ubaw wtrącając tę postać jako BN, zwłaszcza gdy BG chcą mu zrobić kuku. Dzięki niemu mogę w dyskretny sposób pomagać graczom, jeśli los sprzysięga się przeciw nim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rizzen
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 23:09, 03 Lut 2008    Temat postu:

Jedną z moich ulubionych organizacji są Zhentarimowie. Z pozoru liga kupiecka, zajmuje się handlem, ale nie stroni od przemytu i handlu niewolnikami. Jednak nie bez powodu jest nazywana Czarną Siecią. Manshoon ich przywódca rządzi organizacją twardą ręką a po sprzymierzeniu się z kapłanami jego władza zdaje się nie mieć granic. Potężni kupcy mają wpływy na każdym dworze, rzesze szpiegów infiltrują i podcinają korzenie każdej organizacji stojącej na drodze Zhentarimów. Ich potężni magowie, kapłani i wojownicy sieją strach, a metody jakimi się posługują pozwalają wyłonić tylko najlepszych i najsilniejszych na członków Czarnej Sieci. Nie ukrywam, że lubię wykorzystywać ich potęgę w przygodach, a sieci które tkają są tak misterne, że gracze łączą wszystkie fakty dopiero "leżąc na półmisku". Interesy Zhentów są tak potężne i rozległe, że gracze prawie zawsze stoją im na drodze. Cóż więcej potrzeba...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snufkin
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 0:34, 04 Lut 2008    Temat postu:

Ja lubie umieszczać w sesjach Rzeźników i Harfiarzy. Jeżeli chodzi o tych pierwszych to gracze już nie chcą abym opisywał im pejzażu wyrżniętej wioski XD
Najbardziej podobają mi się organizacje związane z bustwami. Czasem nawet zdarzyć się może jakaś "krucjatka".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klon
Wielki Klubowicz
Wielki Klubowicz



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rębiszów

PostWysłany: Pon 0:35, 04 Lut 2008    Temat postu:

To jest właśnie kolejna zaleta DD. Polityka, organizacje, dyplomacja... coś czego mi czasami brakuje (tudzież jest zbyt monotonne) w innych fantasy systemach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:17, 04 Lut 2008    Temat postu:

Rzeczywiście coś to w sobie ma, zaraz się zacznie najazd, jak mniemam przeciwników.
Swoją drogą trzeba nad tym pomyśleć w innych systemach - w tych w które gramy Smile

M


Ostatnio zmieniony przez mPL dnia Pon 16:49, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snufkin
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 11:38, 04 Lut 2008    Temat postu:

Kupiłem sobie dodatek do WH RPG pt.: Rycerze Graala, który opisuje wszystkie księstwa i ich ludność w Bretonni XD Są tam opisane glidie kupieckie, które rywalizują ze sobą i zbuntowani chłopi co sie po lasach kryją (Robin Hood?).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:54, 04 Lut 2008    Temat postu:

Musi Robin Hood, ale też w dodatku Dziedzictwo Sigmara, czy jakos tak, jest troche o polityce, poza tym myślę, że WH jest wystarczająco zepsuty żeby znaleźć sobie swoją organizcję, sekte, kultystów, religię (np. Sigmaryci vs.Urlykowcy) itd którą można nasyłaś na graczy : )

M


Ostatnio zmieniony przez mPL dnia Wto 10:52, 05 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rizzen
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 21:30, 04 Lut 2008    Temat postu:

Drugą ciekawą organizacją z której "usług" lubię korzystać jest Kult Smoka. Ci fanatyczni kultyści są wyznawcami smoków (czczą ich na równi z Bogami) z tym, że wierzą iż to nieumarłe smoki powinny rządzić Faerunem. Służą im i pomagają ze wszystkich sił (zdobywając informację i skarby - takie jak magiczne przedmioty), oraz namawiając złe smoki do przejścia rytuału i zostania drakoliczem.
Jak wiadomo gracze i smoki (a już szczególnie te złe) bardzo się nie lubią, ale spotykają dość często. Koniec końców smoki lubią skarby i magiczne przedmioty a gracze mają ich dużo, a gracze lubią skarby i magiczne przedmioty a smoki mają ich dużo Twisted Evil
Smok wspierany przez potężną i fanatyczną organizację staje się naprawdę potężną istotą, a nawet jeśli zginie zawsze z drobną pomocą kultystów może powrócić jako potężny i mocno wkur... ehm, zdenerwowany chciałem powiedzieć drakolicz. Jakby wcześniej był za słaby ... Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sis-Que-Vaz
Plankton Klubowy
Plankton Klubowy



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 9:07, 10 Lut 2008    Temat postu:

No cóź, ja najczęściej korzystam z usług Garoty (podr. Przygóg Epickich DD). Jako stały ich klient mam kartę rabatową i przysyłają mi na mój półplan katalog z nowymi produktami. Za nędzne kilkaset tysięcy sztuk złota mogą nieodwracalnie pozbyć się KAŻDEJ istoty w uniwersum DD. Wiecie jak ta świadomość pozytywnie wpływa na pomysły graczy?
Dodam jeszcze, że rządzi tam kobieta leszy - nic mi więcej nie potrzeba, by ich lubić.


Ostatnio zmieniony przez Sis-Que-Vaz dnia Nie 9:09, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:20, 10 Lut 2008    Temat postu:

Kurcze M w motku jest gigantyczna ilość kultów chaosu spiskujących w kam zakątku imperium ze już o purpurowej dłoni nie wspomnę Smile niestety nie znam dd ani w niego nie prowadzę wiec nie mogę nic powiedzieć na temat jego organizacji ale na pewno bym używał jakbym prowadził Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> D&D czyli Dungeony & Dragony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin