Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle for Ghal-Maraz (Skaveni - Krasie)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:00, 25 Cze 2007    Temat postu: Battle for Ghal-Maraz (Skaveni - Krasie)

W starej opuszczonej kopalni krasnoludzkiej czuć było w powietrzu unoszący się smród stęchlizny. Ciemność skrywała przed oczyma ciekawskich małą grupę skaveńskich zwiadowców z klanu scryre. Przemykali cicho od korytarza do korytarza szukając drogi na zewnątrz. Ale wyjście nie było jedyną rzeczą po która tu przybyli. Stare zapomniane l;egendy mówiły że kopalnia ta była miejscem, gdzie krasnoludy złożyły prawdziwy Ghal Maraz legendarny młot Sigmara młotodzierżdzcy. Stare map, które odnalazły kilka miesięcy temu nie pokazywały drogi przez kręte tunele krasnoludzkiej kopalni. Zwiadowcy musieli więc brnąc na ślepo. W pewnym momencie mrok rozświetlił mały promień słońca. Dochodzili do wyjścia. Trzeba zachować osrożność. Mogą się tu kręcić te brodate pokurcze.

***

Wiosenne słońce lizało porannymi promieniami szczyt góry. Powoli wlewało się do doliny u jej podnóża rozświetlając uspiony krasnoludzki obóz. Hinri Żelazna Pieść przeciągnąl się na swoim posłaniu w namiocie. Czekało go dużo roboty. Uruchomienie starej kopalni to cięzki kawał chleba. W obozie dało się słyszeć pierwsze głosy pobudzonych górników. Za chwilę wdrapią się kilkaset metrów w górę i otworzą starą kopalnię.
Po chwili dwie kolumny górników maszerowały pod górę. Po kilku godzinach wspinaczki oczom ich ukazało się zasypane wejście do kopalni.

***

Bitwa rozpoczyna się w momencie kiedy krasnoludy odgruzowuja przejście. Bocznym wyjściem z kopalni wychodzi grupa zwiadowców skaveńskich. Zaskoczone krasnoludy muszą się bronić, jednakże skaveny są równie zaskoczone co krasnale.

Do bitwy nalezy wystawić dwa oddziały po 10 górników krasnoludzkich + tana a po stronie skavenów 2 odziały zwiadowców po 15 + bohater.

Krasnoludy maja za zadanie przedrzeć się przynajmniej 5 figurkami poza wroga i dojść do krawędzi stołu. Jeśli uda się to krasnoludom pierwszą część bitwy wygrywają krasnoludy i patrz część 1, jeśli zostaną rozgromione nalezy przejść do części 2.

CZĘŚĆ 1

Krasnoludy sprowadziły swoją armię i do drugiej bitwy nalezy wystawić dowolną armię do 1000 pts.
Skaveni maja armię na 1000 pts.

CZĘŚĆ 2

Niczego nie podejrzewający oddział krasnoludów w sile 600 pts. wpada w zasadzkę skavenów. Po 10 turach dociera dopiero reszta armii (400 pts.)
Skaveni maja armię na 1000 pts.


Ostatnio zmieniony przez grahnar dnia Śro 9:11, 26 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:53, 29 Cze 2007    Temat postu:

tylk skąd ta armia, no dobra skaveni wysłali zwiadowcóa a pokurcze? cała armi do obrony górników? Chyab ze 1000 pkt to wcale nie taka duza armia hehehe Smile
No ale druga część lekko naciągana...

m


Ostatnio zmieniony przez mPL dnia Wto 18:41, 20 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:00, 29 Cze 2007    Temat postu:

1000 to nie jest duża armia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:11, 29 Cze 2007    Temat postu:

ale tak czy ianczej to skąd oni tam się wzięli? a mozę nazwać to oddział, eskorta czy coś ?

m
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 29 Cze 2007    Temat postu:

a co za różnica skąd się tam wzięli? Przecież chodzi o to co by się pobić Smile w końcu wyruszali odbić opuszczoną kopalnie krasnoludzką a kurde tego nie da się zrobić 3 krasnalami...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oszukista
Gromadziciel Wiedzy Bibliotekarz
Gromadziciel Wiedzy Bibliotekarz



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:56, 24 Sie 2007    Temat postu:

ani trzema Razz ani tysiącem ! Very Happy. Bo następnego dnia skaveni i tak ją podbiją Razz... Nie no dobra bez żartów. Dobry scenariusz Smile Komentuje go dopiero teraz bo nie mogłem przeczytać wcześniej. (brak kompa). Może byśmy go zrealizowali co ? W którąś sobotę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rizzen
Klubowy Chomik
Klubowy Chomik



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 22:18, 19 Lis 2007    Temat postu:

Fajny pomysł, z tym że zmieniłbym te 10 tur w części drugiej na 6 tur (większość bitew rozstrzyga się w ciągu 6-ciu tur - z tego co pamiętam bitwy turniejowe trwają właśnie tyle). Poza tym mniejsza ilość czasu zmusiłaby skavenów do bardziej agresywnego ataku i uczyniła bitwę dynamiczniejszą Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:43, 20 Lis 2007    Temat postu:

scenariusz jest OK, chciałem sięwcześniej tylko przypieprzyć, kurde, teraz żaluje że sprzedałem mojego Kemmlera army booka, parę zombiaków i kilka innych figórek, może by się dało zmodyfikowac i wsadzic do tej kopalni umaralków Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norticus Noctum
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra i okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:38, 08 Sie 2009    Temat postu:

I znowu dobrze przemyślany scenariusz ale 10 tur bez przesadyzmu. ale uważam że intensywniejsze napięcie by było gdyby wymyślić własne zasady do walki w tunelach i bią się Krasnoludy ze skavenami w kopalni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin