Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:46, 14 Kwi 2008    Temat postu: Magia

W tym temacie proszę zamieszczać zasady dotyczące magii. Inne będziemy kasowac, bezwzględnie!

Tworzenie / wskrzeszanie jednostek

Poczytałem na różnych forach i już wiem, jeżeli wskrzeszasz jednostki lub je przyzywasz do gry to nie wolno Ci wstawić podstawek, papierków, kostek czy też innych znaczników zamiast figurek. Jeżeli nie posiadasz odpowiedniej ilości modeli wystawiasz tylko tyle i masz.


Ostatnio zmieniony przez grahnar dnia Pon 12:48, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hugopatryk1313
Jednokomórkowiec
Jednokomórkowiec



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieplice

PostWysłany: Nie 19:06, 01 Cze 2008    Temat postu:

a liczy się wystawienie np modeli goblinów jako wskrzeszane figurek??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mPL
Wielki Przedwieczny Admin
Wielki Przedwieczny Admin



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 01 Cze 2008    Temat postu:

Nie wolno, można wstawiać tylko figurki tego co przyzywasz, szkielety lub zombie, jeśli leczysz rany jednostek to wracają modele które wcześniej ściągnąłeś,

M
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes
Wielki Nieczysty Prezes



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:16, 15 Cze 2008    Temat postu:

Kostki Magii z czarodzieja:
KOSTKI NALEŻĄ DO KONKRETNEGO CZARODZIEJA I NIE MOGĄ BYĆ PRZYDZIELANE INNEMU!!
Mag 1 poziom - 1 kostka magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 2)
Mag 2 poziom - 2 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 3)
Mag 3 poziom - 3 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 4)
Mag 4 poziom - 4 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 5)
Dodatkowo istnieje wspólna pula kostek magii za armię przedmioty itp dopiero te kostki mogą być dodawane do rzucenia czaru!! Na przykład:

Mag 2 poziom - 2 kostki magii + 1 ze wspólnej puli = 3 kostki magii, jeśli zużyje je wszystkie do rzucenia czaru nie pozostanie już mu żadna kostka i nie będzie mógł rzucać zaklęcia (chyba że mamy więcej kostek mocy ze wspólnej puli)

Podręcznik strona 106

Koci rozproszenia - te są już generowane do wspólnej puli nie należą do konkretnego czarodzieja.
Oblicza się to następująco:
Podstawa - 2
Krasnoludy - 2
Czarodziej 1 poziom lub 2 poziom - 1
Kowal Run - 1
Czarodziej 3 poziom lub 4 poziom - 2
Mistrz Run - 2

Podręcznik strona 107


Ostatnio zmieniony przez grahnar dnia Nie 9:21, 15 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin